A tengerparton

2011.11.04. 15:30 | Barát úr | Szólj hozzá!

 Szép szombat délután volt,

Valahol északon,

A nap sárgává varázsolt,

Égtem mint egy gyertya,

Te beúsztál a tengerbe akkor,

 

Hosszan nyúlt el a part vonala,

A horizonton keringő szélmalmok,

Komótosan forogtak maguk körül,

Én fotókat csináltam,

Míg mesélted egy kalandod,

 

Megállt az idő. A távolból

Gyerekek hangját fújta a szél,

Lehunytam szememet lassan,

És álmodtam szép mesét,

Te a tiéd nyitva hagytad,

 

Távoli helyről érkezett lovag voltam,

Te egy naív csodaszép hercegnő,

Megküzdöttem érted férfiasan,

Meg volt a nász, az éjszaka is,

De akkor felébresztett a szellő,

 

Felriadtam és láttam nem vagy ott,

Talán csak álmodtalak,

Kábulatba ringattak a szélmalmok,

A nap is lemenőben volt már,

A dagály jött, s én maradtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://vagyakozasaszerelemre.blog.hu/api/trackback/id/tr513353623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása